NEWS (2)

A soluzione AHD basata in IA rende a guida più sicura è intelligente

suluzione pisanti-camion

Sicondu l'ultimi dati da u Bureau of Labor Statistics, i 10 travaglii più periculosi in i Stati Uniti includenu operatori di macchine minerarie sotterranee, travagliadori di custruzzione, travagliadori agriculi, camionisti, cullettori di materiali di rifiutu, ecc. una basa regulare è hè tipicamente a causa di i morti.
Per riduce l'incidenti è migliurà a sicurità per i travagliadori, 3Rtablet hà annunziatu a liberazione di un miratuVT-10 Pro AHDsuluzione.Hè capace di integrà cù u software di ADAS & DMS è furnisce una gamma completa di ingressi video 720P / 1080P 4-CH, chì vi offre a capacità di monitorà è registrà l'ambiente circondu è u cumpurtamentu di u cunduttore in u veiculu.

alta luminosità
robustezza a totu
tracking di precisione in tempu reale
DMS è ADAS
Camera AHD
canbus
ISO-7637-ll
SDK dispunibule

Grande schermu d'alta luminosità per u travagliu all'apertu

A visualizazione di luminosità di 1000 nits rende tuttu visibile in cundizione di u sole è in l'ambiente esterno.U grande schermu di 10 inch hè ideale per scenarii esterni cum'è campi, cantieri di custruzzione è mine.

Design robustu per l'ambiente duru

U disignu di classificazione IP67 pruteghja da l'ingressu di polvera è acqua;A resistenza militare MIL-STD-810G è 1.2 hè senza paura di vibrazioni è scossa di i veiculi.

Rete wireless per a cunnessione

Supporta parechji metudi di cunnessione, cum'è 4G LTE, WiFi, Bluetooth 4.2, GPS / GLONASS, NFC etc.

Serviziu MDM per a Visibilità di Dati

Integrate cù u nostru software MDM per supportà a gestione di i dispositi, u cuntrollu remotu, a implementazione di massa è l'aghjurnamentu, etc. Facile per scaricà u rapportu analiticu per migliurà.

Camera AI per a sicura di a guida

U Sistema di Monitoraghju di u Driver (DMS) permette u seguimentu di u cumpurtamentu è a presenza di u cunduttore, mentri u Sistema Avanzatu di Assistenza à u Driver (ADAS) aiuta à monitorà i movimenti circundante in a strada.

Nta l'ultimi anni, a tecnulugia AI si move rapidamente fora di i campi cummirciali abituali à l'applicazioni specializate in settori cum'è a minera, l'agricultura è a custruzzione.3Rtablet hè ancu sviluppatu constantemente e tecnulugia novi per furnisce i nostri clienti soluzioni più intelligenti.

Cuntattateci per più infurmazione.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022