Nutizie (2)

Tablet robusta conforme à ISO 7637-II in veiculi

7637-II

Cù u bisognu crescente di vitture di passageri è veiculi cummerciali, i dispusitivi elettronichi di i veiculi sò largamente utilizati in l'automobile. Per assicurà u funziunamentu nurmale di sti dispusitivi elettronichi in un sistema di alimentazione stabile, hè cruciale di superà u prublema di l'interferenza elettromagnetica massiccia generata da i veiculi durante u travagliu, chì si sparghje à u sistema di alimentazione per via di l'accoppiamentu, a conduzione è a radiazione, disturbendu u funziunamentu di l'equipaggiamenti di bordu. Dunque, a norma internaziunale ISO 7637 hà prupostu requisiti d'immunità per i prudutti elettronichi automobilistici nantu à l'alimentazione.

 

A norma ISO 7637, cunnisciuta ancu cum'è: Veiculi stradali - Interferenza elettrica generata da a conduzione è l'accoppiamentu, hè una norma di cumpatibilità elettromagnetica per i sistemi di alimentazione automobilistica 12V è 24V. Include sia a parte di resistenza elettromagnetica sia quella di emissione di e prove di cumpatibilità elettromagnetica. Tutte queste norme specificanu i requisiti di i parametri per i strumenti è l'attrezzature chì ponu esse aduprati per riproduce incidenti elettrici è realizà prove. Da oghje, a norma ISO 7637 hè stata publicata in quattru parti. Da oghje, a norma ISO 7637 hè stata publicata in quattru parti per indicà i metudi di prova è i parametri cunnessi in modu cumpletu. Dopu, presenteremu principalmente a seconda parte di sta norma, ISO 7637-II, chì hè aduprata per testà a cumpatibilità di a nostra tableta robusta.

 

A norma ISO 7637-II chjama a cunduzione transitoria elettrica solu longu à e linee di alimentazione. Specifica e prove di bancu per pruvà a cumpatibilità cù i transitori elettrici cundutti di l'equipaggiamenti installati nantu à e vitture di passageri è i veiculi cummerciali ligeri dotati di un sistema elettricu di 12 V o veiculi cummerciali dotati di un sistema elettricu di 24 V - sia per l'iniezione sia per a misurazione di i transitori. Hè ancu data una classificazione di a gravità di a modalità di guastu per l'immunità à i transitori. Hè applicabile à questi tipi di veiculi stradali, indipendentemente da u sistema di propulsione (per esempiu, accensione à scintilla o mutore diesel, o mutore elettricu).

 

A prova ISO 7637-II include parechje forme d'onda di tensione transitoria diverse. I bordi ascendenti è discendenti di questi impulsi o forme d'onda sò veloci, di solitu in a gamma di nanosecondi o microsecondi. Quessi esperimenti di tensione transitoria sò cuncipiti per simulà tutti l'accidenti elettrichi chì e vitture ponu scuntrà in cundizioni di u mondu reale, cumprese u scaricamentu di carica. Assicurendu a prestazione stabile di l'equipaggiu di bordu è a sicurezza di i passageri.

 

L'integrazione di una tableta robusta conforme à a norma ISO 7637-II in u veiculu offre numerosi vantaghji. Soprattuttu, a so durabilità garantisce un funziunamentu à longu andà è prestazioni affidabili, riducendu i costi di manutenzione è aumentendu a produttività generale. Siconda, a tableta robusta conforme à a norma ISO 7637-II furnisce una visibilità è un cuntrollu in tempu reale di l'infurmazioni critiche, ottimizendu a diagnostica di u veiculu è aumentendu l'efficienza. Infine, queste tablette ponu cunnette si perfettamente cù altri sistemi di u veiculu è dispositivi esterni, migliorandu a cumunicazione è l'interoperabilità. Aderendu à sta norma, pudemu custruisce credibilità, instillà fiducia è furnisce prudutti superiori chì rispondenu à e esigenze di i clienti.

Conformi à a prutezzione di tensione transitoria standard ISO 7637-II, e tablette robuste di 3Rtablet sò capaci di suppurtà finu à 174V 300ms à l'impattu di sovratensioni di veiculi è supportanu l'alimentazione à tensione larga DC8-36V. Migliora praticamente a durabilità di u funziunamentu di i sistemi critici in u veiculu cum'è a telematica, l'interfacce di navigazione è i display d'infotainment in cundizioni difficili è impedisce perdite causate da malfunzionamenti.


Data di publicazione: 17 d'aostu 2023