Nutizie (2)

Novità: Scatola telematica robusta per veiculi Android 12 per applicazioni di veiculi in diversi settori

VT-BOX-II

VT-BOX-II, a seconda iterazione di a scatula telematica robusta per veiculi di 3Rtablet, chì hè avà dispunibule nantu à u mercatu! Stu dispusitivu telematicu d'avanguardia pò esse sviluppatu per realizà una cunnessione è una cumunicazione senza interruzioni trà u veiculu è diversi sistemi esterni (cum'è smartphones, centri di cummandu cintrali è servizii d'emergenza). Leghjimu puru è sapemu di più.

Una scatula telematica, simile à un terminale cunvinziunale muntatu in veiculu, hè cumposta da un processore, un modulu GPS, un modulu 4G (cù funzione di carta SIM) è altre interfacce (CAN, USB, RS232, ecc.). Dopu u sviluppu di u software, diventa capace di leghje è trasmette l'infurmazioni nantu à u statu di u veiculu (cum'è a velocità, u cunsumu di carburante, a pusizione) à u servitore in nuvola per chì i gestori possinu verificà nantu à un urdinatore o un smartphone. Inoltre, installendu u software currispundente nantu à sta scatula d'infurmazioni remote, hè ancu pussibule di cuntrullà à distanza a porta, a serratura o u clacson di u veiculu.

VT-BOX-II hè alimentatu da u sistema upirativu Android 12.0, chì supporta funzioni più ricche è prestazioni superiori. Aduttatu cù un processore Quad-core ARM Cortex-A53 64-bit, a so frequenza principale pò ghjunghje sin'à 2.0G. In applicazioni di monitoraghju di veiculi è gestione remota, hà dimustratu capacità eccezziunali in u trattamentu di l'infurmazioni, u trattamentu multi-task è una risposta rapida.

In termini di cavu allargatu, basatu annantu à a scatula originale di prima generazione:VT-BOX(GPIO, ACC, CANBUS è RS232), l'opzioni di RS485, entrata analogica è 1-wire sò state aghjunte à VT-BOX-II. In modu chì più funzioni possinu esse realizate per risponde à i diversi requisiti.

E funzioni Wi-Fi/BT/GNSS/4G integrate rispondenu à i bisogni di pusizionamentu è cumunicazione, rendendu più faciule l'usu è a gestione. Offremu ancu servizii d'installazione di moduli iridium opzionali è d'interfaccia d'antenna. Cum'è Iridium dichjara nant'à u so situ web ufficiale chì "l'architettura unica di custellazione d'Iridium ne face l'unica rete chì copre u 100% di u pianeta". Equipatu cù stu sistema satellitare, VT-BOX-II pò entre in cuntattu cù servitori esterni in i lochi senza segnale 4G per trattà ogni tipu di situazioni impreviste.

 

interfaccia d'iridiu

Per migliurà ulteriormente a sicurezza di u dispusitivu, una funzione anti-manipulazione hè stata integrata in VT-BOX-II. Quandu u dispusitivu hè acceso o in modalità di riposu, una volta chì a scheda madre è a carcassa sò separate, o u cavu d'espansione / l'alimentatore DC hè scollegatu, l'indicatore di alimentazione lampeggia è dà immediatamente un allarme à u sistema. Cusì, u manager pò copre tutti i dispusitivi chì ùn sò micca stati spenti, riducendu assai u risicu di perdita di equipaggiamenti è informazioni.

Hè impurtante di nutà chì u VT-BOX-II pò ottene un cunsumu energeticu zero dopu à l'arrestu. In a modalità di cunsumu energeticu bassu, vale à dì, solu e funzioni di l'allarme anti-manomissione è di u svegliu di u sistema in ogni mumentu sò riservate, è u cunsumu energeticu hè solu di circa 0,19 W. In questa modalità, a maiò parte di e batterie di i veiculi ponu sustene u dispusitivu per quasi sei mesi. E caratteristiche di u cunsumu energeticu ultra bassu ùn solu risparmianu risorse, ma impediscenu ancu i potenziali periculi per a sicurezza di e batterie di l'equipaggiu è prolonganu a vita di serviziu.

U disignu robustu di l'equipaggiu rispetta i gradi di prutezzione IP67 è IP69K, garantisce chì l'internu di u dispusitivu ùn serà micca invasu da a polvera è ùn serà micca dannighjatu dopu esse statu immersu in acqua à menu di un metru di prufundità per 30 minuti o espostu à un flussu d'acqua à alta temperatura sottu à 80 ° C. Conforme à a norma MIL-STD-810G, pò resiste à l'impatti è riduce significativamente a pussibilità di danni da cadute è collisioni accidentali. Indipendentemente da l'operazione in miniera o altri travagli all'apertu, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di esse affettatu o distruttu da un ambiente estremu.

In breve, sta nova scatula telematica, chì s'integra perfettamente cù a maiò parte di e marche è mudelli di veiculi, sfrutta a tecnulugia avanzata IoV (Internet of Vehicles) per furnisce informazioni nantu à i dati in tempu reale è capacità di monitoraghju remotu.

CliccateQUIper verificà parametri più dettagliati è video di u produttu. Sè site interessatu, ùn esitate micca à cuntattateci!


Data di publicazione: 24 di ferraghju 2025